Kurs - Event Manager - organizator imprez

Cena:

749 zł

Czas trwania:

32 godziny

Tryb nauczania:

Stacjonarny

Kurs przeznaczony dla osób chcących zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym, pracowników agencji eventowych lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych, freelancerów, osób chcących usystematyzować swoją wiedzę, studentów oraz osób chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń, osób chcących poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania projektów eventowych i zarządzania zespołem.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu Event Managera. Uczestnicy kursu dowiedzą się jak zorganizować różnego rodzaju spotkania firmowe, eventy, a także wyjazdy integracyjne i imprezy komercyjne, zapoznają się z najnowszymi trendami organizacji imprez, wykształcą umiejętność planowania oraz realizacji eventu, dowiedzą się jak słuchać klienta aby zrozumieć jego potrzeby oraz sprostać jego oczekiwaniom. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności w zakresie planowania oraz realizacji eventów, negocjowania warunków z podwykonawcami oraz samodzielnego poprowadzenia imprezy „od A do Z”.

Przykładowy program nauczania:

  • Zarządzanie projektem eventowym: wprowadzenie do zagadnień branżowych, poznanie czym jest event marketing, podejście strategiczne i operacyjne, schematy zachowań w trakcie eventów – potrzeby klienta.

  • Budżet eventu: operatywne zarządzanie kosztami – tworzenie kosztorysu, tematy finansowe – sztuka negocjacji, polityka wynagrodzeń za event, aspekty księgowe.

  • Mierzenie efektywności eventu: podsumowanie projektu i weryfikacja jego efektywności, tworzenie koncepcji imprezy i prezentacja jej efektów.

  • Podstawy prawne a organizacja imprez: ustawa o usługach turystycznych – kto może je organizować, wykorzystywanie i przetwarzanie danych – ochrona danych osobowych, prawo autorskie i współpraca z ZAiKS, STOART, ZPAV, SAWP, wykorzystywanie wizerunku uczestników wydarzeń, ochrona kreatywnej koncepcji na etapie przetargu.

  • Reklama i sponsoring produktów sensytywnych: budowanie dynamiki wydarzeń, – jak prawidłowo wybrać, zaplanować i wdrożyć akcję promocyjną.

  • Zarządzanie eventami pod kątem umowy: umowy eventowe – korzyści i ryzyko, ubezpieczenia wymagane w branży eventowej, rodzaje ryzyka w zależności od eventów, sytuacje kryzysowe w trakcie wydarzenia – jak sobie z nimi radzić?

Efekty kształcenia:

  • Zdobycie wiedzy, jak zorganizować różnego rodzaju spotkania firmowe, eventy, a także wyjazdy integracyjne i imprezy komercyjne.

  • Zapoznanie się z najnowszymi trendami organizacji imprez.

  • Wykształcenie umiejętność planowania oraz realizacji eventu.

  • Nabycie umiejętności negocjowania warunków z podwykonawcami.

  • Dowiedzenie się jak słuchać klienta aby zrozumieć jego potrzeby oraz sprostać jego oczekiwaniom,

  • Otrzymanie wskazówek od specjalisty w dziedzinie organizacji eventów.

Wymagania do zapisu:

  • pełnoletność.

r

Tryb nauczania

Stacjonarny

#

Czas trwania

32 godziny

d

Uzyskany dokument

Zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem MEN, certyfikat CNiB "Żak"


801 100 777

pon – pt: 9.00 - 17.00

Partnerzy:

PIFS Vipera ProGrupa SketchUp Dietico MedFile
Zapisz
się online

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookies można znaleźć w Polityce prywatności.